2020. február 28., péntek

Holland gyártású:Maxi-Cosi Rodi XR Air Protect márkájú ülésmagasító,esztétikai huzathibával:15-36 kg - Jelenlegi ára: 6

Eladó egy holland gyártású, eredeti Maxi-Cosi Rodi XR Air Protect ülésmagasító 15-36 kg-os súlycsoportos.
Tulajdonságai:
-Súlycsoport: 15-36 kg ülésmagasító
-Kategória: II/III, szabványnak megfelelő
-Hatályban lévő európai szabvány szerint tesztelve 04-es kategóriával, egyedi gyártási számmal ellátva.
-Rögzítés módja: az autó 3 pontos biztonsági övét a gyermek előtt elvezetve, tehát nem saját öves, hanem az autó biztonsági övével kell a gyermeket bekötni. Mikor már nagyobb a gyerek, akkor az autó 2 pontos övével is lehet rögzíteni a gyermeket az ülésben, alényeg, hogy az autó öve ne menjen a gyermek arcán keresztül.
-Rögzíthető: a gépjármű első vagy hátsó ülésére
-A huzat anyaga: pamut, poliészter
-A huzat levehető, tisztítása: kézi mosással vagy automata mosógépben kézi mosás programon, én azon mostam.
-Jó (4 csillagos) minősítést szerzett ADAC teszten: 2010-ben!
-A képen látható zöld huzat még az eredeti, mint látható az ülésmagasító részén , oldalt hibás, néhol hiányos. Ez a használatból eredő sérülés, de funkciót nem befolyásol, csak esztétikát.
-Az ülésmagasító rész szélessége 35 cm, hosszúsága 45 cm. Én elég kényelmesnek találtam a gyermekemnek, még télen is vastag ruházatban.
-Maga a váz teljesen hibátlan, nagyon szép és jó állapotú. Az eredeti huzatrészen van sérülés, ez látható is a fotón.
Az ülésmagasító méretei:
                 -mélysége 42 cm
                 -magassága az oldalvédelemnél 25 cm
                 -szélessége az ülőfelületen 29 cm
                 -maga az ülésváz szélessége 46 cm
Kérem mielőtt vásárolni szeretne, írjon nekem, mert máshol is hirdetem az ülésmagasítót !  Köszönöm.
A vételár tartalmazza önnek a házhoz szállítás díját az ország területén belül !

Jelenlegi ára: 6 555 Ft
Az aukció vége: 2020-03-20 08:25 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése