2020. szeptember 23., szerda

SELYEM SZERŰ NŐI RUHA MELL 114 CM - Jelenlegi ára: 699 Ft

Eladó a képeken látható ruhadarab!  
KIS FOLT! FOTÓZTAM!
SZERINTEM MOSÓ SZAPPANNAL SIMÁN KIMOSHATÓ!
Próbáltam a fotókon megmutatni a ruha állapotát.
Minden fényképet amit feltöltök én készítettem 
Kisebb hibák előfordulhatnak de nem jellemző.
1000 ft. alatti vásárlás edetén sajnos nem áll módomban postázni-Foxpostolni. Kérlek ezt a vásárlás alkalmával vedd figyelembe.
Majdnem minden nap töltök fel ruhákat , így ha szeretnél értesítést kapni róla akkor jelölj be "kedvenc" eladódnak és akkor kapsz emailt a rucikról.
Ha a fotókon nem láthatod a ruha hátát akkor az azért van mert sima egyszínű.
Oldalamon nagyon sok hasonló ruhát találsz így ha van kedved nézz körbe nálam.
Köszönöm érdeklődésedet. Legyen szép a napod.
298


Jelenlegi ára: 699 Ft
Az aukció vége: 2020-09-24 08:33 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése