2022. július 12., kedd

RETRO PC alkatrész - Amptron PM-9100A "NEM ! NEC APM 9100" SOCKET 7 alaplap PENTIUM P54C 150 MHz+RAM - Jelenlegi ára: 9

Képen látható állapotban 
egy segítőszándékú üzenetet bemásolok a félreértések elkerülése végett :
"Kedves ZOLNETT75!
Már egy jó ideje szemezgetek ezzel az alaplappal, ugyanakkor nagyon csodálkoztam azon, hogy a NEC kiadott ilyet (bár a PC-98 terén ""hasonlót"" alkottak mint az akkori klón PC-k (teljesen más volt egy csomó minden bennük), de nem voltak kompatibilisek ezekkel). Kicsit utánanéztem és a gyártó ez esetben nem NEC (Nippon Electronic Company) hanem Amptron. A teljes megnevezése pedig Amptron PM-9100A alaplap (http: //www. motherboard. cz/mb/amptron/PM-9100A. htm).
Hozzáteszem, én lettem volna a legboldogabb ha tényleg NEC gyártmány, ez esetben már megvásároltam volna... "
BIOS ig tesztelt
alaplap+CPU+RAM, képek szerint
előre utalás után postázom, vagy személyesen Vácon lehet átvenni
csak MPL el küldöm
Áfa mentes számlát adok

Jelenlegi ára: 9 000 Ft
Az aukció vége: 2022-07-13 03:50 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése